Grywalizacja to wykorzystanie mechanizmów znanych z gier w realnym świecie w celu zmotywowania ludzi do wykonywania czasami nudnych, ale ważnych czynności. Od kilku lat robi furorę w biznesie, a na spotkaniu dowiedzieliśmy się czym jest i nauczyliśmy jak stosować ją w rozwiązywaniu realnych problemów z naszego otoczenia.
Na kilku godzinnym warsztacie mieliśmy okazję:
– dowiedzieć się czym jest grywalizacja i jak skutecznie angażować odbiorców naszych produktów,
– poznać najciekawsze przykłady grywalizacji ze świata,
– zrozumieć czym musi się charakteryzować grywalizacja, żeby odnieść sukces,
– poznać proces projektowania i wdrażania grywalizacji,
– stworzyć koncepcję grywalizacji, która rozwiąże realny problem z naszego otoczenia.
Warsztat prowadził Jacek Siadkowski – prezes Fundacji H/i – pierwszej organizacji na świecie, która specjalizuje się w projektowaniu grywalizacji społecznej, autor publikacji „Grywalizacja. Zrób to Sam!” i znany autorytet w dziedzinie grywalizacji. Jacek opowiedział też o ciekawych wdrożeniach zrealizowanych przez jego zespół w ciągu ostatnich 3 lat w obszarze edukacji, aktywizacji obywateli czy sportu.
Organizatorami wydarzenia byli Business Link Zebra i Koduj dla Polski.