Napisanie porządnego kodu jest dla Ciebie równie istotne, jak regularne obcowanie ze sztuką? Cenisz proste i intuicyjne interfejsy? Chcesz pomóc instytucjom kultury tworząc rozwiązania open source? Mamy coś dla Ciebie!
Po skutecznej współpracy z miastem Gdańsk, której efektem są serwisy Bank Nasadzeń Drzew oraz Wyrzuć.to, rozszerzamy nasz program stypendialny na nowe instytucje. We współpracy z Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego ogłaszamy nabór dla osób pragnących przybliżyć zbiory Królikarni za pomocą nowych technologii. Poszukujemy UX designerów, koderów platform mobilnych Android / Windows Phone / iOS oraz koderów backendu, którzy mogliby stworzyć spacerownik po muzeum w postaci aplikacji mobilnej.
Głównym zadaniem jest stworzenie rozwiązania – spacerownika i przewodnika po muzeum, który po wdrożeniu w Królikarni mógły być łatwo adaptowalny do innych muzeów. Lista funkcjonalności jest otwarta – dokładna specyfikacja pierwszej wersji produktu będzie ustalona w porozumieniu stypendystów z muzeum.
Celem stypendium jest wsparcie instytucji publicznych umiejętnościami zdolnych osób będących na bieżąco z najnowszymi trendami technologicznymi. To miejsce współpracy i eksperymentów, których efekty będziemy propagować wśród innych instytucji o podobnym profilu. To także możliwość zawodowego spełnienia się tworząc rozwiązania technologiczne o społecznej wartości.
Stypendium jest odpłatne, czekamy na wasze oferty z informacją jaką funkcję chcielibyście pełnić w projekcie i jak wstępnie wyceniacie swoją pracę. Całe rozwiązanie będzie tworzone na otwartych licencjach. Realizację planujemy w miesiącach styczeń – marzec 2016. Projekt może być realizowany częściowo zdalnie, ale zależy nam na cotygodniowych spotkaniach Warszawie. Piszcie do nas na adres [email protected].